Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
29 maart 2023

Prima

Altijd goede tandzorg.

26 maart 2023

Zorg voor gebit en persoon!

Professioneel, prettige sfeer, oog voor de persoon, open communicatie en je gebit in goede handen!

25 maart 2023

Zeer prettige en professionele mensen!

Deze samenwerkende tandartsen en alle andere collega’s vormen met elkaar een collegiaal klantvr...

Lees meer
24 maart 2023

Top!

Prima en rustig geholpen, voelde me direct op mijn gemaak.

24 maart 2023

goede, professionele mondzorg!

Zowel bij mondhygiënist Sander Molhoek als bij de tandarts, Rik Borgman

24 maart 2023

Zorgvuldig

Prettig in omgang, zorgvuldig, een goede behandeling.

23 maart 2023

Fijne ervaring, zonder ongemak en volgens afspraak

Afspraak voor twee nieuwe kronen, met frisse tegenzin. Nergens last van gehad tijdens of na de be...

Lees meer
23 maart 2023

Zeer vriendelijke tandartsen

Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat er gaat gebeuren, er is ook persoonlijke interesse en aanda...

Lees meer
23 maart 2023

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

23 maart 2023

Goed

Goede uitleg gekregen voor komende behandeling

23 maart 2023

Fijn tandarts bezoek

Professionele en vriendelijke tandarts. Zelfs aan het einde van de dag werd ik op het afgesproke...

Lees meer
22 maart 2023

deskundig

goede sfeer en op tijd

22 maart 2023

Uitstekend

Vanaf het maken van de afspraak (controle en behandeling) ging het soepel en goed.

22 maart 2023

Aardige tandarts

Aardig en snel

22 maart 2023

Zorgzaam

Zorgzaam

21 maart 2023

Zeer tevreden

Nooit een prettige behandeling wortel/kanaal behandeling maar het team zorgt ervoor dat je goed g...

Lees meer
21 maart 2023

kundig en stipt op tijd

goed georganiseerd kundig en vriendelijk.

21 maart 2023

Was prima hoor

De ontvangst beneden is uiterst vriendelijk. Belangstellende vragen van tandarts hoe het gaat !

21 maart 2023

Prima ervaring, deskundig

Goed advies en geen overbodige behandelingen en handelingen (is mijn indruk)

19 maart 2023

vriendelijk en proffesioneel

Goede servicemedewerkers (vriendelijk, duidelijk) Goede tandartsen (persoonlijke aandacht, profes...

Lees meer
18 maart 2023

Snel en adequaat geholpen!

Had klachten maar kon snel geholpen worden!

16 maart 2023

Professioneel en kundig !

Top tandarts Ken zijn naam niet ( vrtgeten) Kunnen jullie terugzien

15 maart 2023

Top

Mondhygiënist Sander is altijd opgewekt en professioneel. Tandarts Rick stelt mij altijd op mijn...

Lees meer
15 maart 2023

Positief en enthousiast en gezellig en leerzaam wat wil je nog meer

Mijn gebit is weer mooi schoon. Ik ben er heel blij mee! Heel erg bedankt Sander

10 maart 2023

Goed

Prettig en vlot

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Zeist - XQdent
Montaubanstraat 16
3701 HR
Zeist
Vr
8:00 - 12:30
13:00 - 17:00