Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Altijd goede tandzorg.

Zorg voor gebit en persoon!
Professioneel, prettige sfeer, oog voor de persoon, open communicatie en je gebit in goede handen!

Zeer prettige en professionele mensen!
Deze samenwerkende tandartsen en alle andere collega’s vormen met elkaar een collegiaal klantvr...
Lees meer
Top!
Prima en rustig geholpen, voelde me direct op mijn gemaak.

goede, professionele mondzorg!
Zowel bij mondhygiënist Sander Molhoek als bij de tandarts, Rik Borgman

Zorgvuldig
Prettig in omgang, zorgvuldig, een goede behandeling.

Fijne ervaring, zonder ongemak en volgens afspraak
Afspraak voor twee nieuwe kronen, met frisse tegenzin. Nergens last van gehad tijdens of na de be...
Lees meer
Zeer vriendelijke tandartsen
Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat er gaat gebeuren, er is ook persoonlijke interesse en aanda...
Lees meer
Vriendelijk en vakkundig
Vriendelijk en vakkundig

Goed
Goede uitleg gekregen voor komende behandeling

Fijn tandarts bezoek
Professionele en vriendelijke tandarts. Zelfs aan het einde van de dag werd ik op het afgesproke...
Lees meer
deskundig
goede sfeer en op tijd

Uitstekend
Vanaf het maken van de afspraak (controle en behandeling) ging het soepel en goed.

Aardige tandarts
Aardig en snel

Zorgzaam
Zorgzaam

Zeer tevreden
Nooit een prettige behandeling wortel/kanaal behandeling maar het team zorgt ervoor dat je goed g...
Lees meer
kundig en stipt op tijd
goed georganiseerd kundig en vriendelijk.

Was prima hoor
De ontvangst beneden is uiterst vriendelijk. Belangstellende vragen van tandarts hoe het gaat !

Prima ervaring, deskundig
Goed advies en geen overbodige behandelingen en handelingen (is mijn indruk)

vriendelijk en proffesioneel
Goede servicemedewerkers (vriendelijk, duidelijk) Goede tandartsen (persoonlijke aandacht, profes...
Lees meer
Snel en adequaat geholpen!
Had klachten maar kon snel geholpen worden!

Professioneel en kundig !
Top tandarts Ken zijn naam niet ( vrtgeten) Kunnen jullie terugzien

Top
Mondhygiënist Sander is altijd opgewekt en professioneel. Tandarts Rick stelt mij altijd op mijn...
Lees meer
Positief en enthousiast en gezellig en leerzaam wat wil je nog meer
Mijn gebit is weer mooi schoon. Ik ben er heel blij mee! Heel erg bedankt Sander

Goed
Prettig en vlot