Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goed
Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk. Top dus. Oh ja… en snel. Ook wel fijn als je bij ...
Lees meer
Op tijd en vriendelijke tandarts
Werden snel geholpen. Communicatie is kort, duidelijk en prettig.

prima
Adequaat geholpen.

goede tandarts
geven goede adviezen over mond en tanden onderhoud

9
Rustig en adequaat Let op:: pas terugkoppeling geven als patient zit of zich in gemakkelijke po...
Lees meer
Prettige en zeer zorgvuldige wijze van werken. Zowel aan de balie , telefoon als in behandelstoel.
Ik ben perfect behandeld door Archmed die niet eens op jullie lijst voorkomt. Jammer

Prima behandeling, en fijne mensen in de omgang.
Zoals je het wenst, pijnloos en goed. Top

Positief
Positief

Goed geholpen
Vriendelijk en cliënt gericht.

Prima
Netjes geholpen.

vriendelijk, deskundig, efficiënt
Een kort bezoek ivm controle. Weinig wachttijd, vriendelijke mensen en weer snel buiten staan met...
Lees meer
Ontspannen
Als je bij jullie komt voel ik mij ontspannen en wordt heel goed geholpen . Heel rustig en duidelijk
Lees meer
zeer prettig
afspraak op tijd en leuke ontvangst

Zeer professioneel, goed overleg
Zeer professioneel, goed overleg.

prima gewerkt
geen gezellig uitje, maar toch alles relaxed ervaren

Uitstekende zorg.
Alles verloopt zeer goed. Jammer dat het niet altijd lukt om tijdig een afspraak bij de preventie...
Lees meer
Top
Top

heel goed
telefonistes aardig en bekwaam tandarts en assistent stellen je op gemak

goede ervaring
goede ontvangst, wordt netjes tewoord gestaan, ben erg tevreden

Prima
Vriendelijk, op tijd, deskundig.

Uitstekend
Goede informatie vooraf gevolgd door een uitstekende en volstrekt pijnloze behandeling.

positief
De communicatie met de receptie verloopt soepel vwb vragen stellen en een afspraak maken, bevesti...
Lees meer
Prima
Aardige mensen en zeer vakkundig

Zeer goede ervaring.
Zeer goede ervaring met controle afspraak.